Follow Dashboard
Tokens?

TITLE; Tired Also :/
Jumaat, 3 Februari 2012 | 8:33 PTG | 0 comments
Assalamualaikum , Sekarang dah jarang updates . Aii . Budak ostel lakann .
Balekk pun bukan on Blogg nihh ! Dahh jadi apee ntahh laa . 
Okeyy :) Ubahh topikk . Title yang aku nak citer nihh about TIRED okey !
Hmm , Live aku sekarang macm  biasa FOVEVER ALONE . Haha .

Homework takkla banyak sangt . Just Matematik je . Tapi banyakk .
Tuu punn gatai dok pi online . Hahaha .
Hm . Banyak benda dah jadi , Hati tetap macam dulu . Disakiti 
tuu perkara biasa . Orang tak pernah teringin nak peduli 
pasai hati kitaa . It's Okeyy . Aku nihh LEMAH . Senang dipermainkan !
Huh -,-
Nevermind , Benda dah lepas , lepass lahh . Now think about your 
future . Tak payah la nak sebuk nak fikir benda yang takdak guna 
kan . Hm. Tapi hati nii sensetif sangat T.T 

Well , Aku tetap sabar dengan peragai kawan-kawan aku . It's okeyy .
Aku akan selalu doakan kome berjaya . This year IDADI right ?
Yess ! straight MUMTAZ yee bacth form 2 ! Goodluckk .

P/s : Sakit kaki . Merentas desa punya pasai . Kbai !





Old things | New things